.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویروسی خطرناک‌تر از آنفولانزا
ویروسی بسیار خطرناک‌تر از آنفولانزا در کشور مشاهده شده که برخلاف همه ویروس ها، ضعیف و یا قوی بودن بدن برایش فرقی نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ این ویروس، طوری واگیر است که فرد مبتلا از شدت درد، بار‌ها آرزوی مرگ می‌کند و افسوس از اینکه‌ای کاش پیشگیری می‌کرد و یا با فلان بیمار دم خور نمی‌شد.

این ویروس همه اعضای بدن از دستگاه تنفسی گرفته تا چشم و گوش و حلق و بینی و قلب را درگیر می‌کند. نمره چشم بیمار به حدی پایین می‌آید که توان دیدن اتفاقات بزرگ و کوچک پیرامونش را ندارد. سیستم دفاعی بدن را به شدت آسیب پذیر می‌کند طوری که هر ویروس بد و خطرناکی، به راحتی وارد بدن می‌شود.

متاسفانه دارو‌های تقلبی این بیماری در بازار زیاد است و از این رو بسیاری از افراد به زعم واکسینه شدن، خاطر جمع شده اند غافل از اینکه واکسنی که زدند تقلبی و یا ناقص و یا بی موقع بوده است.
معلوم نیست اگر اطلاع رسانی شود و مردم از خطر این بیماری مطلع شوند، چه آژیری در ادارات، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاهها، مساجد و اماکن عمومی کشور به صدا درآید و چه تعداد اکیپ سلامت آماده باش شوند.

در صورتی که درباره ابعاد این ماجرا اطلاع رسانی شود، بی تردید خبر اول صدا و سیما و همه شبکه‌های مجازی به این بیماری و علائم آن اختصاص می‌یابد به ویژه که تا اکنون تلفات زبادی در کشور برجای گذاشته است.

به گفته شاهدان عینی، برخی روسای ادارات و مدیران پست‌های حساس هم آلوده به این ویروس شده اند.

به هرحال باید با مردم شفاف بود و این خطر را که به سلامت مردم مربوط می‌شود به گوش همگان رساند تا پیشگیری کنند که گفته می‌شود ساده‌ترین کار، چند بار شستن دست و صورت با آب خالی و چند حرکت ساده در شبانه و روز است.

خبر‌های محرمانه حکایت از این دارد که آثار این بیماری تا آخر عمر، همراه فرد می‌ماند و حتی نمی‌شود به این راحتی به جسد قربانیان این بیماری، نزدیک شد.

مراجع علمی و بهداشتی کشور می‌گویند: در صورت آشنایی با این بیماری بخصوص در سن کم، احتمال ابتلا بسیار پایین می‌آید، سن امید به زندگی ایرانی‌ها بسیار بالا می‌رود یعنی بجای ۷۰ و یا ۱۰۰ سال، فرد می‌تواند برای همیشه سالم باقی بماند و جاودانه شود.

نام این بیماری، بی نمازیست. عارضه‌ای که اندیشمندان و محققان ایرانی از جمله چهره شاخص نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی را برای یافتن راهکاری عملی و موثر برای مقابله با این بیماری با نگاه ویژه به مدارس، پنجشنبه گذشته در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان گردهم آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.